Ești dinamic, proactiv și orientat către soluții? Ești pasionat de marketing și comunicare? Îți place să transformi cererile în comenzi ferme? Hai să crești alături de noi! Echipa Academiei de Traduceri așteaptă cu entuziasm noua colegă/noul coleg. Ne-ar plăcea ca ea/el să fie o persoană integră, preocupată de dezvoltarea personală, să îi placă munca de echipă, provocările și depășirea propriilor limite.
Dacă ai experiență similară, de minimum un an, așteptăm CV-ul tău la adresa ”cariere@academiadetraduceri.ro”.
Locația: București, blv. Eroii Sanitari 1-3, Cotroceni Class Offices (1 min de stația de metrou Eroilor)
Cerințe:
- Limba engleză – scris și vorbit – mediu spre avansat
- Abilități foarte bune de operare calculator
- Cunoștințe minime de WordPress, SEO, AdWords
- Proactivitate și orientare către client
- Orientare către soluții
- Munca de echipă
- Familiar cu sisteme de tip CRM
- Abilității excelente de comunicare în limba română (scris și vorbit)
- Abilități de vânzare și negociere
- Capacitatea de a lucra în condiţii de stres, respectarea deadline-urilor
- Rapiditatea îndeplinirii sarcinilor și prioritizare
- Deschidere către lucruri noi, învățare rapidă și dezvoltare profesională
- Studii superioare finalizate într-un domeniu relevant postului și/sau domeniului de activitate al companiei (comunicare, marketing, jurnalism, limbi străine)
- Experiență similară de cel puțin 1 an. Experiență în comunicare și marketing de cel puțin 3 ani.
Responsabilități Comunicare & Marketing:
- Este responsabil de implementarea campaniei de comunicare și marketing în România și străinătate;
- Analizează rezultatele campaniilor de comunicare și activitatea tuturor furnizorilor și a colaboratorilor din departamentul de comunicare, inclusiv companii de consultanță privind Google AdWords, SEO, și propune sugestii de îmbunătățire;
- Administrează conturile social media ale companiei, analizând în permanență ce funcționează și ce nu, și este responsabil de actualizarea informațiilor și textelor de pe site;
- Monitorizează presa online și imaginea companiei în mass media
- Actualizează conținutul website-ului companiei;
- Urmărește permanent optimizarea costurilor privind bugetul de comunicare și marketing;
- Asistă Managerul Executiv în implementarea obiectivelor Comunicării Interne. Se ocupă de managementul evenimentelor interne și conceperea planului de acțiune (ședințe, training-uri, team-building, zile de naștere pentru angajați)
- Gestionează mesajele din Facebook și pagina de Facebook
- Coordonează echipa de marketing: programator, IT, Adwords, SEO, print
Responsabilități Customer Care:
- Gestionează formularele de comandă de pe site. Informează și consiliază cliențoo referitor la oferta companiei
- Asistă clienții pe chat-ul de pe site. Atrage potențialii clienți
- Centralizează cererile din formularul de comadă și chat
- Convertește solicitările din chat și formular în comenzi ferme
- Oferă suport pentru departamentul de project management
- Gestionează feedback-ului, reclamațiile și sugestiile de la clienți: chestionare de feedback, Facebook review, Google review
- Identifică și evaluează nevoile pentru asigurarea satisfacției clienților
- Înregistrează datele despre clienți în CRM