Locația: București, blv. Eroii Sanitari 1-3, Cotroceni Class Offices (1 min de stația de metrou Eroilor)
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00
Ne-ar plăcea ca ea/el să fie o persoană integră, preocupată de dezvoltarea personală, să îi placă munca de echipă, provocările și depășirea propriilor limite. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa cariere@academiadetraduceri.ro, cu subiectul „Aplicație pentru postul de Linguist recruiter”.
Așteptăm CV-ul tău la cariere@academiadetraduceri.ro
Cerințe:
- experiență de minim un an pe un post similar sau de minim 3 ani într-o companie de traduceri
- bună cunoaștere a pieței traducerilor din România și din străinătate, atât din punctul de vedere al cererii cât și din cel al ofertei
- bună cunoaștere a directoarelor de traducători, atât din România cât și din străinătate
- bune abilități de organizare și lucru în echipă
- excelente abilități de negociere și comunicare
- limba engleză nivel avansat
- cunoștințe operare PC, Internet și Microsoft Office – nivel mediu spre avansat
- proactivitate și promptitudine
- rapiditate și consecvență în efectuarea sarcinilor
- capacitatea de a urmări și de a păstra evidența etapelor de lucru, pentru a atinge rezultatul scontat în mod operativ
- cunoașterea excelentă a limbii engleze, disponibilitatea de a parcurge un test de traducere și de a efectua ocazional traduceri și revizuire reprezintă un avantaj major.
Responsabilități:
- recrutarea de echipe de traducători pe domenii și/sau clienți
- menținerea bazei de date cu colaboratori
- gestionarea feedbackului și introducerea acestuia în baza de date
- recrutarea de traducători astfel încât să se mențină un nivel optim de calitate, sau nivelul actual al calității să crească
- recrutarea de traducători și interpreți colaboratori, în funcție de cerințele imediate și pe termen mediu ale companiei
- testarea traducătorilor, acordarea de feedback, înregistrarea feedback-ului în baza de date
- recrutarea candidaților pentru diferite posturi deschise în cadrul companiei – redactarea fișei de post și a anunțului de angajare, postare anunțuri, colaborarea cu departamentul de comunicare
- redactarea procedurilor legate de furnizori și de fluxul de lucru; actualizarea permanentă a acestora
Beneficii:
- Lucrul într-o companie aflată în plină evoluție
- Mediu de lucru dinamic
- Contract cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată
- Sediu central în București, vis-a-vis de Opera Română
- Acces la informații și materiale de dezvoltare personală și profesională
- Oportunități numeroase de evoluție în carieră