Locația: București, Universitate, Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00
Echipa Academiei de Traduceri așteaptă cu entuziasm noua colegă/noul coleg.
Nu este necesară experienţa într-o agenție de traduceri.
Cerințe:
- Abilități bune de operare calculator
- Proactivitate și orientare către client
- Orientare către soluții
- Munca de echipă
- Abilități de organizare
- Abilității bune de comunicare în limba română (scris și vorbit)
- Rapiditatea îndeplinirii sarcinilor
- Deschidere către lucruri noi, învățare rapidă și dezvoltare profesională
Beneficii:
- Carte de munca pe perioadă nedeterminată
- Bonusuri de performanță anuale
- Stimulare și sprijin pentru dezvoltarea continuă (training și cursuri)
- Posibilitatea de a dezvolta abilităţi noi (project management, vânzări, negociere, comunicare)
- Posibilitatea de avansare către poziții superioare
Responsabilități:
- Asistarea Directorului Executiv în activitățile de office management
- Responsabil de primirea și expedierea comenzilor prin poștă și curier
- Resposabil de ambiența biroului și de protocolul clienților (plus necesarul pentru acesta)
- Asistarea Managerului Relații Clienți – introducere comenzi ferme în soft, emitere bon fiscal, predare comandă către PM
- Oferirea de suport pentru departamentul de Project Management (convertire fișiere, contorizare, imprimare, scan etc.) și predarea comenzilor pentru clienții care vin în birou
- Managementul documentelor (pregătirea actelor pentru legalizare, supralegalizare, arhivarea documentelor, gestionarea bazei de date)
- Gestionarea relaţiei cu furnizorii companiei (curier, tipografie, firmă de birotică, administrator, facturi, traducători etc.)
- Legalizarea traducerilor la birourile notariale colaboratoare; apostilare/supralegalizare documente, la nevoie: 10% deplasări (notar, instituţii de stat, sediul clienţilor, traducători)
- Asistarea departamentului de comunicare, marketing și vânzări, dacă este cazul