EN Contactează-ne!
ContactContact BirouBirou

Pașaport Românesc prin procura în București

Home » Pașaport Românesc prin procura în București

Trimite-ne solicitarea ta
și află rapid cât costă!

Vreau ofertă

Ne ocupăm de toate formalitățile!

Consiliere juridică. Orice document. Orice instituție.

  • Câștigă timp! Plătește Online.
  • Comandă simplu și rapid.
  • Experiență din 2005.

icon-daria

Uită de stres, ne ocupăm noi de toate formalitățile!

Experții noștri vă oferă servicii complete și vă ajută să obțineți orice document la instituțiile din București.

004 0742.189.705

Whats app/Viber 004 0748.069.069

Mail: contact@academiadetraduceri.ro

Obținem pașaportul dvs prin procură în București.

-Te putem programa în ziua și ora aleasă de tine pentru depunerea documentelor.
-Depunerea documentelor se poate face doar personal de tine.
-Putem ridica pașaportul în locul tău prin procură și îl putem expedia prin curier oriunde în lume.
Depunere și ridicare- 150E(fără taxă), doar ridicare-100E (prețul procurii notariale este inclus).

Acte necesare. Taxe. Când e gata

!!! TAXA PAȘAPORT ELECTRONIC e 282 LEI, pentru a fi gata în 14 zile

!!! Pașaportul temporar la urgență nu se mai face pe loc, ci doar în 3-4 zile.

!!! Dacă aveți/ ați avut un pașaport românesc anterior, e nevoie să-l prezentați în original (altfel, îl veți declara pierdut acolo și veți plăti o amenda).

!!! Persoanele care aveau pașaport românesc ”cu domiciliul în străinătate”, și ulterior obțin buletin românesc, trebuie să își anuleze pașaportul și să obțină un nou pașaport ”cu domiciliul în România”.

CETĂȚENILOR CARE AU REDOBÂNDIT CETĂȚENIA ROMÂNĂ:

CETĂȚENILOR ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN ROMÂNIA (CU BULETIN)

Documente necesare pentru eliberarea pașaportului simplu electronic

În cazul persoanelor majore cu domiciliul în România

Documente necesare pentru eliberarea pașaportului simplu electronic în cazul minorilor cu domiciliul în România, care nu au împlinit vârsta de 14 ani

– procură specială sau declaraţia privind acordul celuilalt părinte, în original, ori duplicat de pe actul original pentru procura specială şi declaraţia celuilalt părinte, autentificate şi eliberate începând cu data de 1 ianuarie 2013;
– procură specială, pentru cererile formulate de persoana împuternicită, în original, sau duplicat de pe actul original pentru procurile speciale autentificate şi eliberate începând cu data de 1 ianuarie 2013;
– hotărârea judecătorească de încredinţare a minorului, rămasă definitivă şi irevocabilă, ori hotărârea judecătorească prin care instanţa a dispus cu privire la exercitarea autorităţii părinteşti, rămasă definitivă şi irevocabilă sau rămasă definitivă pentru procesele începute cu data de 15 februarie 2013, în original;
– ordonanţa preşedinţială care cuprinde în mod expres faptul că persoana în favoarea căreia s-a dispus exercitarea autorităţii părinteşti are dreptul de a solicita eliberarea paşaportului sau de a-şi exprima acordul în acest sens;
– actul de desemnare a reprezentantului legal, numai pentru cererile formulate de acesta, în cazul minorilor care la data punerii sub interdicţie nu se află sub ocrotirea părinţilor;
– act de deces al părintelui, pentru cererile formulate de părintele supravieţuitor ori pentru cele formulate de persoana împuternicită de acesta, în original.

Serviciul Pașapoarte din București și-a schimbat sediile din 16.07.18.

Noile sedii se află în Plaza Mall și în ParkLake Shopping Center, iar birourile din Piața Amzei și blv. Nicolae Iorga s-au închis.

1.Sediul din Plaza România, B-dul Timișoara nr. 26, sector 6, București

Program de lucru:

Aici se primesc:

Program casierie ( se află la nivelul -1 în Plaza România ):

Luni: 9:00 – 11:00; 13:00 – 15:00

Marți: 9:00 – 11:00; 16:00 – 18:00

Miercuri: 9:00 – 11:00

Joi: 9:00 – 11:00

Vineri: 9:00 – 11:00

2.Sediul din ParkLake Shopping Center, Str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, București

În cadrul noului oficiu de 500 m2, situat la etajul 1 al centrului comercial ParkLake, vor funcționa 17 ghișee – 14 ghișee pentru primirea cererilor și 3 ghișee pentru eliberarea pașapoartelor.

Program de lucru:

Aici se se primesc cereri pentru eliberarea paşapoartelor simple electronice / temporare pentru cetăţenii români cu domiciliul în România şi în străinătate.

Taxa pentru pașaport se achita la Trezorerie la nivelul -2, înainte de a lua bonul de ordine.

Cum se pot plăti taxele pentru pașaport?

  1. online, in sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituție a Prefectului
  2. de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituție a Prefectului
  3. în numerar sau prin intermediul POS-urilor ( la casieriile unităților Trezoreriei Statului, pentru București plata se face la casieriile Trezoreriei Sector 5 din Bd. Națiunile Unite nr. 6-8, Calea 13 Septembrie nr. 226 și la ghișeele acesteia deschise special în sediul din Șoseaua Pipera nr. 49; la casieriile Instituției Prefectului, la casieriile Unităților CEC BANK).
  4. prin mandat poștal la orice Oficiu Poștal.
  5. la casieriile din sediile ParkLake si Plaza România.

Ce mențiuni trebuie să conțină documentul de plată?

Ai întrebări? Contactează-ne! 

Sursa informații: Ministerul Afacerilor Interne din România, 17.04.19

Ce spun clienții
”Foarte multumita de rapiditatea cu care mi-au raspuns la solicitari si m-au ajutat. Recomand tuturor sa foloseasca Academia de Traduceri. Lucreaza si cu oameni din afara tarii, am facut totul pe e-mail si am fost placut impresionata.”

Tina Olaru

“Am economisit timp și bani, întrucât nu a fost nevoie să ne deplasăm la sediul traducătorilor și la notar pentru legalizare. E foarte comod si eficient.”

Oana Dobre, Expert Finanțe/ Bănci,
Bancă Internațională

“Aveam nevoie de traducerea urgentă în aceeași zi a actelor mele de studii pentru a depune dosarul. Daria, din cadrul Academiei de Traduceri, nu doar că mi-a tradus și legalizat actele în doar câteva ore, dar a și expediat dosarul cu un curier rapid internațional. Astăzi sunt studentă la prestigioasa universitate.”

Monica Chirițescu,
Studentă la University of Oxford, Marea Britanie

De 15 ani suntem
alegerea #1 a clienților
  • Câștigă timp! Comandă simplu și rapid
  • 340 de traducători autorizați
  • Plată online
  • Totul într-un singur loc: traducere autorizată, legalizată, apostilată
  • Toate limbile de circulație internațională
  • Livrare oriunde în lume
  • Sediu ultra-central în București
18652 de clienți mulțumiți, inclusiv din Forbes 500
De15
ani
Traducem planurile tale în succes!

Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.

Echipa Academia de Traduceri Află mai multe
Plata securizata
Plata online