RU EN Contactează-ne!
ContactContact BirouBirou
Suntem online

PERMIS ȘEDERE – Soț/soție cetățean străin

Home » PERMIS ȘEDERE – Soț/soție cetățean străin

Trimite-ne solicitarea ta
și află rapid cât costă!

Vreau ofertă

Asistență completă

în întregul proces de obținere a permisului de ședere

  • Pregătirea documentelor și a dosarului
  • Asistență la depunerea dosarului
  • Consultanță privind procesul și interviul

 

+4 0742 006 126

Trimite solicitarea la: salut@academiadetraduceri.ro

Biroul nostru: Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 18, București, România (vezi harta)

Program de lucru: Luni – Vineri, 9.00 – 17.30, pauză de masă 13.00-14.00

Plătește online, cu cardul

PERMIS ȘEDERE – SOȚ/SOȚIE în București/ Ilfov

ACADEMIA DE TRADUCERI, vă poate oferi informare și asistență în întregul proces de obținere a permisului de ședere, contra taxei de 150 euro (pregătirea documentelor și a dosarului, asistența la depunerea dosarului, consultanță privind procesul și interviul).

PERMIS ȘEDERE - SOȚ/SOȚIE în București/ Ilfov

Documente

Pentru obtinerea permisului de sedere ca membru de familie al unui cetatean roman, membrii dumneavoastra de familie trebuie sa depuna urmatoarele documente:

Sotul/sotia cetateanului roman

  • Cerere
  • documentul de trecere a frontierei (pasaportul, titlul de calatorie, etc.) original si copie;
  • documentul de identitate al cetateanului roman, original si copie;
  • certificatul de casatorie eliberat de autoritatile romane original si copie (in cazul in care casatoria s-a incheiat in strainatate, certificatul va fi transcris la Oficiile de Stare Civila din Romania);
  • declaratie scrisa din care sa rezulte ca strainul nu mai are incheiata o alta casatorie;
  • Dovada detinerii legale a spatiului de locuit la adresa la care declara ca are resedinta pe teritoriul Romaniei in original si copie;
  • Dovada asigurarii sociale de sanatate (noi vă vom îndruma către un asigurator);
  • Adeverinta medicala (noi vă vom îndruma către un medic);
    • Adeverinta medicala poate fi eliberata de orice institutie sanitara publica sau privata. Din aceasta trebuie sa rezulte ca nu suferiti de boli care pot pune in pericol sanatatea publica.
  • Taxe
    • Taxele pe care trebuie sa le achitati pentru obtinerea permisului de sedere sunt: – 259 RON reprezentând contravaloarea permisului de ședere, se achită la CEC Bank.
  • Dovada detinerii legale a spatiului de locuit la adresa la care declara ca are resedinta pe teritoriul Romaniei in original si copie:
    • Pentru a face dovada spatiului de locuit trebuie sa prezentati unul dintre urmatoarele documente: • contract de vanzare-cumparare; • contract de inchiriere incheiat intre o persoana juridica sau fizica (contractele incheiate cu o persoana fizica trebuie sa fie inregistrate la Administratia Financiara competenta teritorial); • contract de comodat; • hotarare judecatoreasca; • declaratia scrisa de primire in spatiu a proprietarului, insotita de actul de proprietate al acestuia (declaratia de luare in spatiu se poate da numai in fata notarului public); • documentul eliberat de primarii din care sa rezulte ca solicitantul sau gazduitorul figureaza in Registrul agricol, pentru mediul rural.
  • Mențiune: Echipa noastră vă v-a oferi consultanță în pregătirea dosarului, v-a urca pe site-ul Oficiului de Emigrări actele dvs, vă v-a face programare, v-a completa cererea. Cetățeanul străin v-a merge personal la medic și asigurator (noi nu putem face asta pentru dvs, căci e necesara semnătura cetățeanului străin). La depunerea dosarului și la ridicarea permisului de ședere, nu vă putem asista, căci este nevoie de prezența ambilor soți. După depunere, veți fi chemați la interviu, unde veți avea nevoie de un traducător-interpret. 

Ce spun clienții
”Foarte multumita de rapiditatea cu care mi-au raspuns la solicitari si m-au ajutat. Recomand tuturor sa foloseasca Academia de Traduceri. Lucreaza si cu oameni din afara tarii, am facut totul pe e-mail si am fost placut impresionata.”

Tina Olaru

“Am economisit timp și bani, întrucât nu a fost nevoie să ne deplasăm la sediul traducătorilor și la notar pentru legalizare. E foarte comod si eficient.”

Oana Dobre, Expert Finanțe/ Bănci,
Bancă Internațională

“Aveam nevoie de traducerea urgentă în aceeași zi a actelor mele de studii pentru a depune dosarul. Daria, din cadrul Academiei de Traduceri, nu doar că mi-a tradus și legalizat actele în doar câteva ore, dar a și expediat dosarul cu un curier rapid internațional. Astăzi sunt studentă la prestigioasa universitate.”

Monica Chirițescu,
Studentă la University of Oxford, Marea Britanie

De 15 ani suntem
alegerea #1 a clienților
  • Câștigă timp! Comandă simplu și rapid
  • 340 de traducători autorizați
  • Plată online
  • Totul într-un singur loc: traducere autorizată, legalizată, apostilată
  • Toate limbile de circulație internațională
  • Livrare oriunde în lume
  • Sediu ultra-central în București
18652 de clienți mulțumiți, inclusiv din Forbes 500
De15
ani
Traducem planurile tale în succes!

Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.

Echipa Academia de Traduceri Află mai multe
Plata securizata