RU
ContactSună BirouBirou
Suntem online
Home » PERMIS ȘEDERE – Soț/soție cetățean străin

PERMIS ȘEDERE – Soț/soție cetățean străin

Servicii complete de traduceri. Toate limbile autorizate. Orice document.
Trimite-ne solicitarea ta și află rapid cât costă!
Experiență din 2005
Comanzi simplu și rapid
340 de traducători autorizați
Plată online
PERMIS ȘEDERE – SOȚ/SOȚIE în București/ Ilfov

PERMIS ȘEDERE – SOȚ/SOȚIE în București/ Ilfov

ACADEMIA DE TRADUCERI, vă poate oferi informare și asistență în întregul proces de obținere a permisului de ședere, contra taxei de 150 euro (pregătirea documentelor și a dosarului, asistența la depunerea dosarului, consultanță privind procesul și interviul).

Documente

Pentru obtinerea permisului de sedere ca membru de familie al unui cetatean roman, membrii dumneavoastra de familie trebuie sa depuna urmatoarele documente:

Sotul/sotia cetateanului roman

  • Cerere
  • documentul de trecere a frontierei (pasaportul, titlul de calatorie, etc.) original si copie;
  • documentul de identitate al cetateanului roman, original si copie;
  • certificatul de casatorie eliberat de autoritatile romane original si copie (in cazul in care casatoria s-a incheiat in strainatate, certificatul va fi transcris la Oficiile de Stare Civila din Romania);
  • declaratie scrisa din care sa rezulte ca strainul nu mai are incheiata o alta casatorie;
  • Dovada detinerii legale a spatiului de locuit la adresa la care declara ca are resedinta pe teritoriul Romaniei in original si copie;
  • Dovada asigurarii sociale de sanatate (noi vă vom îndruma către un asigurator);
  • Adeverinta medicala (noi vă vom îndruma către un medic);
    • Adeverinta medicala poate fi eliberata de orice institutie sanitara publica sau privata. Din aceasta trebuie sa rezulte ca nu suferiti de boli care pot pune in pericol sanatatea publica.
  • Taxe
    • Taxele pe care trebuie sa le achitati pentru obtinerea permisului de sedere sunt: – 259 RON reprezentând contravaloarea permisului de ședere, se achită la CEC Bank.
  • Dovada detinerii legale a spatiului de locuit la adresa la care declara ca are resedinta pe teritoriul Romaniei in original si copie:
    • Pentru a face dovada spatiului de locuit trebuie sa prezentati unul dintre urmatoarele documente: • contract de vanzare-cumparare; • contract de inchiriere incheiat intre o persoana juridica sau fizica (contractele incheiate cu o persoana fizica trebuie sa fie inregistrate la Administratia Financiara competenta teritorial); • contract de comodat; • hotarare judecatoreasca; • declaratia scrisa de primire in spatiu a proprietarului, insotita de actul de proprietate al acestuia (declaratia de luare in spatiu se poate da numai in fata notarului public); • documentul eliberat de primarii din care sa rezulte ca solicitantul sau gazduitorul figureaza in Registrul agricol, pentru mediul rural.
  • Mențiune: Echipa noastră vă v-a oferi consultanță în pregătirea dosarului, v-a urca pe site-ul Oficiului de Emigrări actele dvs, vă v-a face programare, v-a completa cererea. Cetățeanul străin v-a merge personal la medic și asigurator (noi nu putem face asta pentru dvs, căci e necesara semnătura cetățeanului străin). La depunerea dosarului și la ridicarea permisului de ședere, nu vă putem asista, căci este nevoie de prezența ambilor soți. După depunere, veți fi chemați la interviu, unde veți avea nevoie de un traducător-interpret. 

Trimite solicitarea și află rapid cât costă

+4 074919 4313

office@academiadetraduceri.ro

București, Lângă metrou Universitate, Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles

Trimite solicitarea și află rapid cât costă

+4 074919 4313

office@academiadetraduceri.ro

București, Lângă metrou Universitate, Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles

18652 de clienți mulțumiți, inclusiv din Forbes 500

Ce spun clienții

“Am economisit timp și bani, întrucât nu a fost nevoie să ne deplasăm la sediul traducătorilor și la notar pentru legalizare. E foarte comod si eficient.”

”Foarte multumita de rapiditatea cu care mi-au raspuns la solicitari si m-au ajutat. Recomand tuturor sa foloseasca Academia de Traduceri. Lucreaza si cu oameni din afara tarii, am facut totul pe e-mail si am fost placut impresionata.”

“Aveam nevoie de traducerea urgentă în aceeași zi a actelor mele de studii pentru a depune dosarul. Daria, din cadrul Academiei de Traduceri, nu doar că mi-a tradus și legalizat actele în doar câteva ore, dar a și expediat dosarul cu un curier rapid internațional. Astăzi sunt studentă la prestigioasa universitate.”

De ce ne aleg clienții

Managementul calității serviciilor: ISO 9001

Calitatea traducerilor. Standardul European în traduceri ISO 15038

Autorizați de Ministerul Justiției

Securitatea fizică a actelor. Confidențialitate. DGPR

Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.