Academia de Traduceri
contactează-ne
EN | contactează-ne
Sună Hartă

Prețuri Traducători și Interpreți

Home » Prețuri Traducători și Interpreți
GARANTĂM RAPORTUL EXCELENT CALITATE-PREȚ

Datorită echipei de profesioniști, a tehnologiei avansate și a Managementului de Calitate ISO 9001

DACĂ NU EȘTI MULȚUMIT, PRIMEȘTI BANII ÎNAPOI! (vezi condițiile)

 

Avantajul colaborării cu Academia de Traduceri constă în faptul că vă oferim acces la toți traducătorii și interpreții autorizați din România, precum și la interpreții nativi din toată lumea.

 

 Cere o cotație de preț

 

 

Asigurăm mai mulți traducători și interpreți specializați, alături de servicii complete de organizare evenimente la orice întâlnire de afaceri, conferință sau birou notarial.

 

24h_acadetra price_acadetra

Servicii gratuite incluse în preț

  • Call Center gratuit 
  • Livrare gratuită pentru companii sau comenzi mari
  • Revizia și corectarea gratuită a traducerilor
  • Autorizarea traducerilor și pregătirea pentru legalizare
  • Traducere test gratuită pentru companii
  • Consultanță gratuită privind autorizarea, legalizarea, apostila
  • Alocarea unui Account & Project Manager dedicat, cu experiență în domeniul de activitate al companiei

Reduceri și oferte speciale

  • Ofertă specială de preț pentru companii
  • Tarif redus  pentru comenzi mari
  • Tarife reduse pentru comenzi lunare
  • Reduceri de până la 50% pentru documente repetitive
  • Reducere de până la 50% pentru servicii de verificare

 

 

Raport excelent  calitate-preț. Datorită soft-urilor de ultimă generație folosite de traducătorii specializați de la Academia de Traduceri și a glosarelor de termeni create special pentru noi, am negociat un preț foarte bun, iar volumul de sute de pagini ne este livrat foarte rapid. În pofida termenelor limită foarte restrânse, reușim de fiecare dată să avem cataloagele de prezentare traduse  la începutul târgurilor de turism. Merci Dana!”

 

Doina Grigoraș, Business Developer
TEZ TOUR, București
 lider în turismul internațional

Am redus costurile cu 30%  datorită faptului că nu a fost nevoie ca angajații noștri să verifice traducerile tehnice efectuate de Academia de Traduceri, revizia acestora ne-a fost oferită gratuit de aceștia.

Se simte că Angela, Project Managerul cu care țin legătura, e traducător și un expert lingvist profesionist. Ea verifică cu mare atenție traducerile și e atentă la orice detaliu.”

 

Ionuț Vrâncean, Manager de Calitate
Multinațională în Industria Auto

Am economisit timp și bani, întrucât nu a fost nevoie să ne deplasăm la sediul traducătorilor, la notar și Camera Notarilor pentru apostile.  

Beneficiem de servicii complete cu livrare  la biroul nostru. E foarte comod si eficient. Business Developer-ul Ozana cu care țin legătura a lucrat în banking și are studii economice, fiind bine familiarizată cu domeniul în care activăm.”

Oana Dobre, Expert Finanțe/ Bănci,
Bancă Internațională

 

 

PREȚUL CORECT ȘI TARIFELE ACCESIBILE ALE SERVICIILOR COMPLETE SUNT ASIGURATE DE

 

acad_quality

acad_technology

Proprii angajați în cadrul Academiei de Traduceri

  • Traducători nativi autorizați, specializați în fiecare domeniu
  • Revizori/ Editori/ Redactori de specialitate
  • Graficieni IT și DTP (aranjare in pagină/ layout, convertire)
  • Manageri de Calitate
  • Curieri

Sistem de lucru simplu, ultra rapid și foarte performant

  • project management eficient al tuturor comenzilor
  • politica orientată către satisfacția clienților
  • sistematizarea și automatizarea proceselor de lucru
  • softuri și tehnologie avansată

Experiența din 2005  a întregii echipe asigură cele mai rapide și de calitate servicii

Volumul zilnic de peste 1000 de pagini ne-a permis eficientizarea și micșorarea costurilor directe

Tehnologie avansată

    • Licențele IT și soft-urile lingvistice ne ajută la  tastarea și traducerea ultrarapidă a textelor
    • Soft-urile de convertire ne ajută să  convertim și să edităm orice imagine sau text needitabil
    • Programele de editare ne ajută să aranjăm rapid în pagină orice text, tabel sau imagine
    • Echipamentele performante asigură printarea, copierea, scanarea rapidă a documentelor pentru autorizarea, legalizarea, apostilarea sau supralegalizarea traducerilor
    • Sistem ultrarapid de curierat și livrarea documentelor oriunde în România și străinătate

 

 

Prețuri și tarife. Traducători și Servicii de traducere

Prețul și rapiditatea traducerii depind de pachetul/pachetele pe care le alegeți:

 

TRADUCERE STANDARD

În acest pachet sunt incluse traducerile de dificultate medie, documente tipizate, uzuale. De aceea, prețul pentru aceste documente este standard, adică cel mai mic dintre toate pachetele. Durata de traducere este una standard pentru fiecare limbă în parte.

De exemplu, pentru limba engleză un traducător poate efectua în medie 10 pagini în 24 de ore.

Exemple de documente: traducere adeverință, diplomă, certificat, cazier, permis de conducere, împuternicire, apostilă, supralegalizare, procură, declarație.

 

 

TRADUCERE URGENTĂ

Serviciile urgente sunt asigurate de tehnologia avansată, echipamentele performante și curieratul rapid. Pentru a preda documentele într-un timp foarte scurt este necesară implicarea unei echipe complexe: traducători, editori și redactori care să verifice traducerea finală, graficieni și curieri.

În acest pachet sunt incluse traducerile urgente efectuate în aceeași zi, și/sau cele a căror comandă și livrare se face în afara zilelor lucrătoare și/sau în afara orelor de program standard. Regimul de urgență este diferit pentru fiecare limbă sau document în parte.

Aici sunt incluse și documentele a căror traducere trebuie efectuată de mai mulți traducători într-un timp scurt. Pentru a asigura standardul înalt de calitate și același stil de traducere în întregul document, recomandăm traducerea textelor de un singur traducător. În cazul termenelor foarte strânse, este necesară împărțirea traducerii la mai mulți traducători.

De exemplu, dacă aveți 120 de pagini în engleză, acest document poate fi împărțit la maxim 3 traducători. 1 traducător poate efectua 10 pagini în 24 de ore. Traducerea va fi gata în 3 zile lucrătoare. Project Managerul are nevoie de încă o zi pentru a verifica și corecta cele 120 de pagini. Astfel predarea lucrării va avea loc în 4 zile lucrătoare.

TRADUCERE COMPLEXĂ SAU SPECIALIZATĂ

Transformăm orice problemă și provocare a clienților în soluții, datorită serviciilor complete, a echipei de profesioniști și a soft-urilor de ultimă generație.

În acest pachet sunt incluse traducerile de specialitate din toate domeniile de activitate precum și traducerile complexe, foarte dificile, pentru limbi foarte rare sau care necesită editarea/convertirea fișierelor (text scris de mână, tabele, texte și imagini needitabile, scheme etc).

Traducerile specializate, traducerile juridice, traducerile tehnice, medicale, economice sunt alocate traducătorilor cu experiență în domeniul dumneavoastră de activitate. De exemplu, traducerile în domeniul petrolier vor fi alocate  traducătorului cu experiență de peste 10 ani în acest domeniu.
Experiența în domeniu este  asigurată de următorii factori: traduceri specializate doar în domeniul petrolier, studii și/sau experiență profesionala în domeniul respectiv, experiență profesională într-o companie petrolieră.

 

 

Serviciile gratuite incluse în oferta de preț:

 

pentru Traducere Legalizată și
Traducere Autorizată:

  • Autorizarea traducerilor de către un traducător autorizat de Ministerul Justiției
  • Pregătirea  actelor pentru autorizare și legalizare
  • Consultanța privind procedura de legalizare și autorizare
  • Scanare, printare, copiere
  • Timpul curierului care se deplasează la/ de la notar și asistă notarul la legalizarea actelor (poate dura până la 1-2 ore, în funcție de complexitatea documentelor și disponibilitatea notarilor)

pentru Traducere Apostilată și
Traducere Supralegalizată:

  • Pregătirea actelor pentru apostilare sau supralegalizare
  • Consultanța privind procedura de apostilare și supralegalizare, actele și traducerile pentru care se poate aplica apostila sau supralegalizarea în România de Camera Notarilor și Ministerul Justiției, Ministerul Afacerilor Externe
  • Scanare, printare, copiere gratuită
  • Timpul curierului care se deplasează la/ de la  Camera Notarilor si Ministerul Justiției (deplasarea poate dura până la o oră)

pentru Servicii Conexe:

  • Servicii Consulare, Vize pentru Ambasade și Consulate
  • Vizare și  servicii de recunoaștere a studiilor și echivalarea lor de către Ministerul Educației (acte de studii, diplome)
  • Vizare documente la Registrul Comerțului sau Ministerul Afacerilor Externe
  • Pregătirea actelor pentru vizarea documentelor
  • Consultanță privind procedura de apostilare și supralegalizare, vizare, echivalare
  • Scanare, printare, copiere
  • Timpul curierului care se deplasează la/ de la  toate instituțiile de stat (deplasarea poate dura până la 1-3 ore)

Prețul și tariful serviciilor de interpretariat consecutiv și simultan

Avantajul colaborării cu Academia de Traduceri constă în faptul că vă oferim acces la toți interpreții autorizați din România, precum și la interpreții nativi din toată lumea.

Asigurăm mai mulți interpreți specializați, alături de servicii complete de organizare evenimente la orice întâlnire de afaceri, conferință sau birou notarial.

 

 

Interpretariat Consecutiv

interpretariat în fața notarului, la oficiul stării civile sau obținerea permisului de ședere pentru tineri căsătoriți, întâlniri de afaceri, ghizi turistici

Tarifarea interpretariatului consecutiv se face pe oră, jumătate de zi sau o zi. Interpretariatul consecutiv constă în traducerea orală pentru o persoană sau pentru un grup restrâns de persoane, la un birou notarial pentru declarații, împuterniciri/ procuri, specimen de semnătură, la oficiul stării civile sau obținerea permisului de ședere pentru tineri căsătoriți, întâlniri de afaceri, vizita orașului etc. 

Prețul interpretariatului depinde de limba, specializarea, domeniul de activitate al clientului și locația unde trebuie să se deplaseze interpretul. Tariful acestuia include timpul alocat interpretariatului, timpul alocat deplasării la/de la locație, dar și costurile de oportunitate datorate onorării a doar una sau două comenzi pe zi, în majoritatea cazurilor doar în zilele lucrătoare. Dacă interpretul face și traduceri scrise, prețul serviciilor acestuia vor include costurile de oportunitate aferente numărului de pagini pe care acesta le-ar putea traduce din momentul plecării spre client până la întoarcerea la sediul său.

De obicei interpretul poate onora doar 2 comenzi pe zi, una dimineața și una după-amiaza, aceste perioade fiind cele mai solicitate de către clienți. Imposibilitatea de a onora mai multe comenzi pe zi se datorează faptului că interpretariatul poate dura mai mult de o oră, iar deplasarea la/ de la client poate dura o oră dus și o oră întors, orele de prânz (12:00-14:00 ), de obicei, fiind evitate de majoritatea clienților, avocaților și notarilor.

Interpretariat Simultan

conferințe, evenimente, seminarii, prezentări

Prețul serviciilor unui interpret simultan cu experiență include nu doar timpul pe care acesta îl alocă efectiv interpretariatului, dar și timpul alocat deplasării la/de la  eveniment, pregătirea minuțioasă înainte de eveniment în baza materialelor clientului și costurile de oportunitate datorate faptului că acesta nu mai poate participa la alte evenimente în ziua respectivă. Tariful pentru o zi depinde de limba interpretariatului, domeniul de activitate al clientului și locația evenimentului.

Interpretariatul simultan este asigurat doar de interpreții cu experiență internațională de peste 10 ani. Aceștia sunt specializați exclusiv în interpretariat simultan. Specificul și provocările acestei profesii (ascultarea și traducerea simultană) au redus numărul acestor specialiști.

       Condiții standard pentru serviciile interpreților:

  • Prezența a 2 interpreți pentru aceeași pereche lingvistică
  • Cabină pentru interpreți și echipamente specifice (sonorizare, căști etc)
  • O zi de interpretariat are 6 ore în intervalul orar 08:00-18:00. În mod excepțional, o zi de lucru se poate extinde la 8 ore. Pentru orele suplimentare se percep taxe separate. Orele de lucru includ pauza de masă și pauzele de cafea.

Garantăm raportul excelent calitate-preț datorită echipei de profesioniști, a tehnologiei avansate și a managementului calității certificat ISO. Tariful și prețul pe pagină al serviciilor de traduceri este accesibil și se stabilește în funcție de mai multe criterii. Dacă aveți un volum mai mare de traduceri puteți solicita o ofertă specială de preț.* Mulțumită experienței din 2005, Academia de Traduceri oferă astăzi servicii complete pentru toate documentele, în toate limbile, cu livrare în toată lumea.

*Pentru oferte speciale sau promoționale de traduceri, scrieți-ne la adresa de mail contact@academiadetraduceri.ro

 

Peste 5000 de clienți mulțumiți, inclusiv din Forbes 500

Vezi ce spun clienții

Apariții în presă

Rapid
Quality