RU EN Contactează-ne!
ContactContact BirouBirou

Responsabil Comunicare și Marketing

Academia de Traduceri » Responsabil Comunicare și Marketing

Responsabil Comunicare și Marketing

Locația: București, blv. Eroii Sanitari 1-3, Cotroceni Class Offices

Vă rugăm să aplicați doar dacă vă interesează o angajare full time și dacă aveți experiență de cel puțin 3 ani în poziții similare în comunicare și marketing. Așteptam CV-ul tău la cariere@academiadetraduceri.ro

Echipa Academiei de Traduceri așteaptă cu entuziasm pe noua colegă/noul coleg în Departamentul de Comunicare, care să ne ajute să consolidăm imaginea noastră de lider pe piața de traduceri în Romania și în străinătate. Ne-ar plăcea să lucrăm cu o persoană integră, preocupată de dezvoltarea personală, căreia îi place munca de echipă, provocările și depășirea propriilor limite. Candidatul ideal este pasionat de comunicare, creativ, optimist, proactiv, orientat către soluții și realizarea obiectivelor și cu dorință reală de a aduce impact, de a contribui la succesul comun al echipei și companiei.

Cerințe:

Responsabilități: 

  1. Răspunde de conținutul și actualizarea Manualului de Comunicare Externă (comunicarea cu clienții, partenerii), a Manualului de Brand (logo, slogan etc) și monitorizează implementarea unitară a acestora în toate documentele interne sau externe ale companiei;
  2. Este responsabil de implementarea campaniei de comunicare și marketing în România și străinătate;
  3. Actualizează permanent Planul de Comunicare și execuția acestuia, urmărind atingerea obiectivelor specifice și a indicatorilor de performanță, atât cantitativ, cât și calitativ;
  4. Analizează rezultatele campaniilor de comunicare și activitatea tuturor furnizorilor și a colaboratorilor din departamentul de comunicare, inclusiv companii de consultanță privind Google AdWords, SEO și Facebook ads, copywriteri, furnizori, și propune sugestii de îmbunătățire;
  5. Identifică subiecte de interes pentru publicul țintă și scrie articole pe blogul companiei;
  6. Concepe mesaje de promovare, inclusiv comunicatele de presă, și este responsabil de trimiterea newsletterului;
  7. Administrează conturile social media ale companiei, analizând în permanență ce funcționează și ce nu, și este responsabil de actualizarea informațiilor și textelor de pe site;
  8. Monitorizează presa online și imaginea companiei în mass media, dezvoltă parteneriate și ține legătura cu partenerii media;
  9. Caută și analizează cele mai eficiente canale de comunicare (website-uri, bloguri etc) pentru promovarea imaginii companiei în România și străinătate. Propune parteneriate de colaborare și evenimente la care să fim prezenți;
  10. Actualizează permanent conținutul website-ului companiei;
  11. Verifică și răspunde de claritatea, acuratețea și corectitudinea mesajelor, a comunicatelor de presă;
  12. Urmărește permanent optimizarea costurilor privind bugetul de comunicare și marketing;
  13. Întocmește rapoarte de analiză a canalelor de comunicare și a implementării strategiilor de comunicare și marketing, cu scopul de a optimiza permanent acțiunile împreună cu managerul;
  14. Asistă Managerul Executiv în implementarea obiectivelor Comunicării Interne. Se ocupă de managementul evenimentelor interne și conceperea planului de acțiune (ședințe, training-uri, team-building, zile de naștere pentru angajați)

BENEFICII ȘI OPORTUNITĂȚI:

– Salariu fix cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată

– Recompensarea performanței sub diverse beneficii

– Posibilitate de a lucra într-o echipă tânără, creativă, dinamică, orientată către performanță

– Oportunitatea implementării propriilor idei

3

Plata securizata