Căutăm Coordonator Proiecte de Traduceri/ Consilier Relații Clienți
(Experiența la un birou de traduceri nu este necesară, iar postul nu implica responsabilități de traduceri).
Super-puterea ta este să găsești soluții la orice problemă? Super-puterea noastră este să înfruntăm orice provocare cu optimism și zâmbetul pe buze. Dacă vrei să ne unim super-puterile, Hai în echipa noastră!
Ne-ar plăcea să fii o persoană integră, dinamică și orientată către soluții; să îți placă munca în echipă și depășirea propriilor limite.
Căutăm colegi bine organizați, pozitivi, implicați, pasionați de ceea ce fac și orientați spre soluții!
Pentru noi oamenii reprezintă cea mai mare valoare, de aceea punem un accent deosebit pe relațiile dintre colegi, colaboratori și clienți. Fiecare membru al echipei lucrează cu pasiune și entuziasm, se implică cu idei și inițiativă, abordează activitatea cu profesionalism și etică. Împreună ne dezvoltăm personal și profesional.
Misiunea noastră: să contribuim la succesul clienților noștri.
Secretul reușitei noastre constă în pasiunea pentru ceea ce facem. Experiența de 15 ani ne-a ajutat să înțelegem mai bine nevoile clienților și să identificăm rapid soluții eficiente.
Pentru noi contează:
- Îmbunătățirea permanentă a serviciilor
- Focus pe nevoile clientului
- Soluții rapide și flexibilitate
- Oportunitatea feedback-urilor
- Munca în echipă
- Comunicare eficientă
- Dezvoltare profesională
Detaliile postului:
Locația: București, Universitate (lângă stația de metrou), Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00, pauză de masă 13.00-14.00 (nu se lucrează după program sau în weekend).
Beneficii:
- Loc de muncă stabil pe termen lung
- Salariu fix cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată
- Nu se lucrează după 18.00 sau în weekend (știm că e important să îți refaci super-puterile)
- Bonusuri de performanță anuale;
- Atmosferă de lucru prietenoasă și pozitivă, alături de o echipă tânără și profesionistă.
- Mediu de lucru dinamic și interesant, unde poți dezvolta multe abilități profesionale.
Oportunități de creștere:
- Salarială și sau bonusuri anuale
- Dezvoltarea multor abilități profesionale
- Nu există posibilitatea creșterii în funcție ierarhică. Echipa este formată din Project Manageri și Asistenți Manageri.
Cerințe:
- Domiciliu în București și Posibilitatea de angajare pe termen lung
- Reprezintă un avantaj experiența similară de min. 1 an în: gestionarea comenzilor clienților și ofertare în birou, la telefon, prin e-mail (inclusiv persoane fizice); emitere facturi/bonuri fiscale; relații clienți front-office; responsabilități care implică atenția la detalii, multitasking și rapiditatea îndeplinirii sarcinilor.
- Experiența la un birou de traduceri nu este necesară, iar postul nu implica responsabilități de traduceri.
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba română (limba engleză-minim nivel mediu), time management, orientare către client și soluții, proactivitate;
- Abilități foarte bune de lucru în echipă.
- Inițiativă, o foarte bună organizare și perseverență;
- Rapiditate și productivitate în îndeplinirea sarcinilor.
- Atenția la detalii și abilități de multitasking.
Responsabilități:
- Consilierea clienților (persoane fizice și juridice) prind oferta companiei (în birou (front-office), la telefon și email)
- Gestionarea comenzilor ferme (alocarea proiectului către traducătorul selectat, stabilirea deadline-urilor cu clientul și traducătorul, pregătirea documentelor pentru legalizarea notarială sau apostilă, verificarea traducerii finale (date, nume etc), legalizarea notarială (este efectuată de o colegă-Asistent Manager), facturare și predarea proiectului către client).
- Înregistrarea contractelor și a comenzilor în CRM (program de înregistrare a comenzilor)
- Comunicarea eficientă cu clienții și traducătorii. Managementul feedback-ului.
- Emitere oferte prin e-mail, facturi prin smartbil, bonuri fiscale și negociere tarife.
Cum aplici pentru acest post:
Trimite-ne la email-ul cariere@academiadetraduceri.ro, CV-ul tău actualizat și un scurt răspuns: ”De ce mi-ar plăcea să lucrez la Academia de Traduceri și de ce consider că sunt potrivit/ă”.
CV-ul actualizat trebuie să cuprindă o poză recentă și informații actualizate despre domeniul de activitate a foștilor angajatori, responsabilitățile detaliate de la posturile precedente (în special cele care reflectă experiența similară menționată mai sus). Dacă aveți întrerupere între perioadele de angajare, vă rugăm menționați motivul ( de ex: studii, concediul creștere copil etc). Vor fi luate în considerare doar CV-urile actualizate și completate atent conform cerințelor de mai sus.
În următoarea etapă de recrutare vor fi selectați persoanele a căror experiență similară se va apropia cel mai mult de cerințele postului.
Este posibil să solicităm Scrisori de recomandare de la foștii angajatori sau să solicităm să discutăm telefonic cu aceștia.
Despre Academia de Traduceri:
- Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.
- Academia de Traduceri este formată din 5 angajați permanenți și 340 de traducători autorizați, care lucrează de acasă.
- Serviciile Academiei de Traduceri: traduceri scrise autorizate, legalizate, apostilate și servicii de interpretariat pentru persoane fizice și juridice.
Abia așteptăm să te cunoaștem!
Echipa Academiei de Traduceri.
cariere@academiadetraduceri.ro
București, Universitate (lângă stația de metrou), Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles