București, Universitate, Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00, pauză de masă 13.00-14.00 (nu se lucrează după program sau în weekend).
Posibilitatea promovării în poziția de Project Manager.
Super-puterea ta este să găsești soluții la orice problemă? Super-puterea noastră este să înfruntăm orice provocare cu optimism și zâmbetul pe buze. Dacă vrei să ne unim super-puterile, Hai în echipa noastră!
Ne-ar plăcea să fii o persoană integră, dinamică și orientată către soluții; să îți placă munca în echipă, provocările și depășirea propriilor limite, pentru că mai multe super-puteri nu strică. Credem în ”persoana potrivită, la locul de muncă potrivit”, de aceea vrem să ne asigurăm că ne vom ”potrivi” în următorii min. 5 ani.
Vă rog să ne trimiteți, la email-ul cariere@academiadetraduceri.ro, CV-ul și un scurt video din tel. mobil: ”Cum pot crește profesional alături de Academia de Traduceri”. Vom contacta aplicanții a căror profil profesional se va potrivi cel mai bine postului.
Cerințe:
Inițiativă, buna organizare și perseverență;
Disponibilitate pentru deplasări de 2 ori pe zi la Camera Notarilor și alte instituții
Abilității bune de comunicare în limba română (scris și vorbit)
Rapiditate și productivitate;
Deschidere către lucruri noi, învățare rapidă
Limba engleză: nivel mediu;
Operare pe calculator – MS Office.
Abilități bune de comunicare, orientare către client și soluții, proactivitate;
Abilități foarte bune de lucru în echipă și de organizare.
Abilitatea de a lucra cu termene limită restrânse și multi-tasking;
Beneficii:
Carte de munca pe perioadă nedeterminată
Nu se lucrează după 18.00 sau în weekend (știm că e important să îți refaci super-puterile)
Posibilitatea avansării la poziția de Project Manager;
Posibilitatea de a dezvolta abilităţi noi (project management, vânzări, negociere, comunicare).
Bonusuri de performanță anuale;
Atmosferă de lucru prietenoasă și pozitivă, alături de o echipă tânără și profesionistă.
Mediu de lucru dinamic și interesant, unde poți dezvolta multe abilități profesionale.
Responsabilități:
Legalizarea traducerilor la birourile notariale colaboratoare; apostilare/supralegalizare documente
Deplasarea de 2 ori pe zi pentru apostilarea, vizarea sau legalizarea traducerilor (notar, instituții de stat etc)
Consilierea clienților referitor la oferta companiei (email, telefon, birou)
Oferirea de suport pentru departamentul de project management
Managementul documentelor (pregătirea actelor pentru legalizare, arhivarea documentelor, gestionarea bazei de date)
Gestionarea corespondenței și a relaţiei cu furnizorii companiei (curier, tipografie, firmă de birotică, traducători etc.)
Asistarea Directorului Executiv în activitățile de office management
Trimite-ne la email-ul cariere@academiadetraduceri.ro, CV-ul și un scurt video din tel. mobil: ”Cum pot crește profesional alături de Academia de Traduceri”.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și a asigura funcționarea optimă. Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. Politica privind cookiesPolitica de protecție a datelor / This website uses cookies to improve your experience and ensure optimal functionality. By continuing to browse the site, you confirm that you accept the use of cookies. Cookie Policy Data Protection Policy.