RU EN Contactează-ne!
ContactContact BirouBirou

Politica de gestionare a feedback-ului și a nemulțumirilor clienților

Home » Politica de gestionare a feedback-ului și a nemulțumirilor clienților
 

icon-dana

 

Dana

Quality & Workflow Manager

Trimite-ne feedback-ul tău

 

 

 Academia de Traduceri pune un accent deosebit pe gradul de satisfacție a clienților. Calitatea Serviciilor este asigurată de Certificarea ISO 9001, iar toți cei 340 de traducători din echipa noastră sunt autorizați de Ministerul Justiției, având o experiență de peste 14 ani.

 

Dacă sesizați orice problemă referitor la serviciile prestate, vă rugăm să contactați Account & Project Managerul care s-a ocupat de proiectul dumneavoastră pentru a remedia cât mai urgent situația fără costuri suplimentare.

 

Exemple de situații, foarte puțin probabile, care pot fi remediate imediat fără costuri suplimentare:

Situație

Motiv probabil

Soluție propusă

– Clientul consideră ca traducerea nu este de calitate

 

 

– Stilul de traducere al traducătorului nu corespunde stilului de traducere necesar clientului. Traducătorul a folosit sinonime sau expresii nefamiliare clientului. Un cuvânt sau o expresie pot fi traduse în mai multe moduri.

În acest caz nu poate fi vorba de o traducere greșită și, în consecință, nici de returnarea banilor.

– Corectarea imediată a traducerii conform stilului de traducere agreat de client.

– Înlocuirea echipei de traducători și posibilitatea ca dumneavoastră să selectați traducătorii al căror stil de traducere vi se potrivește cel mai bine pentru acest proiect sau cele viitoare.

– Textului tradus îi lipsesc următoarele: diacritice, cuvinte, litere, scheme, imagini

– Erori tehnice sau versiuni diferite de Microsoft Office, sistem de operare, soft-uri etc deținute de client și traducători.

În acest caz nu poate fi vorba de o traducere greșită și, în consecință, nici de returnarea banilor.

– Specialiștii noștri IT vor remedia imediat situația și vă vor expedia versiunea fără erori tehnice.

 

Pentru traduceri scrise:

Trimiteți-ne un email la office@academiadetraduceri, în atenția Managelui de Calitate, care trebuie să includă următoarele: numele și prenumele, compania pe care o reprezentați (dacă este cazul), motivul nemulțumirii. Motivul trebuie să fie unul bine întemeiat și argumentat. Vă rugăm să atașați la scrisoare revizia/ mențiunile dumneavoastră privind eventualele greșeli, de preferat în Track Changes (opțiune disponibilă în meniul Review din Microsoft Word).

Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre, vă rugăm să ne trimiteți un feedback completând un chestionar scurt Chestionar Feedback Clienți

Vă mulțumim!

Plata securizata