Locația: București, Universitate, Nicolae Bălcescu nr. 18, bloc Dalles
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13.00-14.00)
Echipa Academiei de Traduceri așteaptă cu entuziasm noua colegă/noul coleg în departamentul de Customer Care. Ne-ar plăcea ca ea/el să fie o persoană integră, preocupată de dezvoltarea personală, să îi placă munca de echipă, provocările și depășirea propriilor limite. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa cariere@academiadetraduceri.ro, cu subiectul „Aplicație pentru postul de Manager Relații Clienți”.
Ești dinamic, proactiv și orientat către soluții? Îți place să comunici și să transformi cererile în comenzi ferme? Hai să crești alături de noi!
Experienţă similară minim 3 ani în vânzări la telefon, front desk sau call center (nu este necesară experienţa într-o societate de traduceri).
Cerințe:
- Limba engleză – scris și vorbit – mediu spre avansat
- Studii superioare absolvite
- Abilități foarte bune de operare calculator
- Proactivitate și orientare către client
- Orientare către soluții
- Munca de echipă
- Abilității excelente de comunicare în limba română (scris și vorbit)
- Capacitatea de a lucra în condiţii de multitasking, respectarea deadline-urilor
- Rapiditatea îndeplinirii sarcinilor
- Deschidere către lucruri noi, învățare rapidă și dezvoltare profesională
Beneficii:
- Contract de munca pe perioadă nedeterminată
- Bonusuri de performanță anuale
- Stimulare și sprijin pentru dezvoltarea continuă (training)
- Posibilitatea de a dezvolta abilităţi noi (project management, vânzări, negociere, comunicare)
Responsabilități:
- Recepționare emailuri, telefoane, primirea clienților care se prezintă la birou pentru solicitări
- Informare și consiliere referitor la oferta companiei
- Convertirea solicitărilor în comenzi ferme, înregistrarea acestora în CRM și alocarea comenzilor către un project manager
- Oferirea de suport pentru departamentul de project management
- Gestionarea feedback-ului, a reclamațiilor și sugestiilor de la clienți
- Asistarea departamentului de comunicare, marketing și vânzări, dacă este cazul
- Asistarea Directorului Executiv în semnarea contractelor cu clienții