Locația: București, blv. Eroii Sanitari 1-3, Cotroceni Class Offices
Program: Full-time, Luni-Vineri: 09:00 – 18:00 (90% activitate de birou, 10% deplasări – întâlniri cu clienții, participare la evenimente de business networking, târguri, expoziții etc.);
Echipa Academiei de Traduceri așteaptă cu entuziasm noua colegă/noul coleg în departamentul de Vânzări și Managementul relației cu clienții care să ne ajute să creștem cifra de afaceri și să consolidăm poziția noastră de lider pe piața de traduceri, atât în Romania, cât și în străinătate. Ne-ar plăcea ca ea/el să fie o persoană integră, preocupată de dezvoltarea personală, să îi placă munca de echipă, provocările și depășirea propriilor limite. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa cariere@academiadetraduceri.ro, cu subiectul „Aplicație pentru postul de Business Developer”.
Dacă ești pasionat de lucrul cu oamenii, ești atent la nevoile acestora, îți plac provocările și ți-ai dori să lucrezi într-o echipă tânără, creativă și dinamică, abia așteptăm să te cunoaștem!
Cerințe:
Studii superioare finalizate într-un domeniu relevant;
Experiență în vânzări sau account clienți – minim 3 ani. Experiența în servicii B2B sau proiecte internaționale reprezintă un avantaj;
Orientare către nevoile clientului și găsirea de soluții;
Persoană empatică, energică, flexibilă, optimistă, cu bune abilități de lucru în echipă și ascultare activă, independentă, disciplinată (își organizează activitatea independent, își urmărește obiectivele și le atinge fără monitorizare), ținută business;
Abilități de organizare, planificare și monitorizare (orientat către nevoile clientului și follow-up), gestionarea feedback-urilor de la clienți și a situațiilor cu deadline-uri restrânse, analiză și sinteză, hunting, de gestionare a oportunităților într-un mediu complex;
Abilități foarte bune de comunicare și negociere în limbile română și engleză.
Responsabilități:
Facilitarea comunicării cu clienții companiei;
Menținerea și dezvoltarea relației cu clienții corporate actuali;
Contactarea potențialilor clienți corporate din România și străinătate. Participarea la întâlniri online cu clienții aflați la distanță și offline cu cei din România;
Elaborarea ofertelor, negocierea condițiilor contractuale, semnarea contractelor și reactualizarea celor existente. Definirea, structurarea și crearea conținutului documentelor pentru participarea la licitații;
Urmărirea concretizării și derulării proiectelor împreună cu Project Managerii;
Analizează piețele noi, concurența și piața traducerilor din România și din străinătate, califică prospecții și noile oportunități;
Participă împreună cu membrii echipei la elaborarea și implementarea strategiei de vânzări, marketing și comunicare a companiei (inclusiv programe integrate de comunicare și fidelizare, e-mail marketing, oferte, newsletter);
Activități de follow-up, solicitarea și managementul feedback-ului din partea clienților, în vederea îmbunătățirii permanente a serviciilor oferite;
Atingerea obiectivelor de vânzări și a indicatorilor de performanță, elaborarea raportului săptămânal respectiv;
Respectarea standardelor companiei cu privire la imaginea acesteia și la calitatea serviciilor, etică și confidențialitate.
Beneficii:
Salariu atractiv;
Laptop, telefon;
Bonusuri pentru realizări deosebite;
Bonusuri anuale de performanță;
Recompensarea loialității (vechime în muncă);
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, orientată către performanță.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și a asigura funcționarea optimă. Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. Politica privind cookiesPolitica de protecție a datelor / This website uses cookies to improve your experience and ensure optimal functionality. By continuing to browse the site, you confirm that you accept the use of cookies. Cookie Policy Data Protection Policy.