RU
ContactSună BirouBirou
Home » Certificatul de Naștere și Căsătorie Românesc

Certificatul de Naștere și Căsătorie Românesc

Ne ocupăm de toate formalitățile! Consiliere juridică. Traduceri, Legalizare, Apostila.

Experiență din 2005
Comanzi simplu și rapid
340 de traducători autorizați
Plată online
Certificatul de Naștere și Căsătorie Românesc

Certificatul de Naștere și Căsătorie Românesc

Certificat de naștere și căsătorie pentru cetățeni  români, născuți în România sau străinătate sau care au redobândit cetățenia română. Transcriere. Rectificare/corectare greșeală. Mențiuni de căsătorie/divorț/ deces. 

  • Vă putem programa
  • Efectuăm traducerile legalizate, apostile și declarațiile notariale
  • Obținem/ ridicăm actele fără prezența dvs, prin procură
  • Livrare în orice țară prin curier internațional

ACTE DE STARE CIVILĂ ȘI ALTELE (NAȘTERE/CASĂTORIE ETC) DE MAI JOS:

Putem depune actele În București, chiar dacă dvs  aveți buletin nu în București, ci în alte orașe din România.  Noi avem buletin în București și putem depune aici:

  • Transcrierea Certificatului românesc de Naștere și Căsătorie (România, R. Moldova, Ucraina, Rusia, SUA, Canada, Israel și alte state)
  •  Extras multilingv  (Certificat naștere/ căsătorie) (doar dacă aveți certificatul românesc original sau transcris), ridicare și depunere dosar în București/ Ilfov
  • Mențiuni în Certificatul de Naștere privind căsătoria/divorțul/ decesul  
  • Duplicat Certificat naștere/ căsătorie (în caz de pierdere/furt) 
  • Transcrierea Certificatului de Deces românesc (prin procură-depunere și ridicare. Acte necesare: procura, copii actele doveditoare a rudeniei cu persoana care face procura, certificatul de deces în original, declarație că nu s-a mai transcris, toate actele românești în copie)
  • Obținere acte românești:  Asistarea în procesul obținerii actelor după re/dobândirea Cetățeniei române (obținerea certificatului de naștere românesc, pașaportului românesc, inclusiv pentru minori) la Biroul Transcrieri, Oficiul Stării Civile/ Primărie Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 ( ex: cetățenii statelor: Israel, Republica Moldova, Ucraina, Rusia).

Întrebări frecvente de la clienții noștri

În certificatul meu de căsătorie transcris la Consulatul României din Odesa, Ucraina, este menționat greșit numele soției. Doresc să-l rectific. Am buletin în județul Ilfov. Pot depune actele în Ilfov?

Chiar dacă aveți buletinul emis de jud. Ilfov, sau orice alt sector din București, puteți rectifica Certificatul dvs de căsătorie sau adaugă mențiuni în acesta (divorți, deces) doar la Sectorul 1 din București, pentru ca certificatele de căsătorie sau naștere emise de Ambasada/ Consulatul României din alte țări se afla în evidența doar a Oficiului Stării Civile/ Evidența populației di Sectorul 1, București.

Care e procedura de rectificare a certificatului de naștere și căsătorie transcris, dacă acolo există o greșeală?

Nu se aplică taxe de stat. Durează aproximativ 30 de zile de la data depunerii cererii.  Este nevoie de actul de identitate a persoanei care depune în original, procura în original (dacă depuneți prin împuternicit), Certificatul de naștere sau căsătorie original care inițial a fost transcris ( de ex. din Ucraina/Rusia etc), tradus de către traducător autorizat și legalizat la notar, Certificatul de naștere românesc transcris în original. Suplimentar vă recomandăm să aveți la dvs Certificatul de cetățenie română.

Cum se face programarea online pentru Transcrierea certificatului de naștere (inclusiv copii minori) sau de căsătorie la Primăria Sectorului 1, birou Transcriere din București?

Putem face programarea în locul dvs pentru suma de 50 Euro, întrucât este foarte dificil. Că să fim siguri că obținem o programare, e nevoie să facem programare de la 2 calculatorare conectate la internet de rețea de mare viteză (nu wifi sau 3/4G din telefonul mobil). Programare la S1 se face doar pe data de 15 a lunii, 10.00 pentru luna următoare, de obicei doar în zile de luni sau luni și miercuri. În 1 minut deja cele 600 de locuri sunt ocupate, dacă nu ești rapid sau conexiunea la  internet nu e buna-se va putea face programarea. La programare trebuie menționate: emailul, nume și prenume din certificatul de cetățenie, nr. acte de identitate, apoi se selectează data dorită din următoarea luna. Se trimite și o confirmare prin email. Vă veți prezenta la 08.00 în acea zi, verificând numărul dvs de înregistrare în lista de programări direct în Biroul Transcrieri, str. Piața Amzei 13, pentru a verifica ce număr sunteți pe listă și puteți veni peste 1-2 ore dacă nu sunteți unul dintre primii pe lista.

18652 de clienți mulțumiți, inclusiv din Forbes 500

Cere info sau ofertă

+4 0742 006 126

salut@academiadetraduceri.ro

București, Piața Romană nr. 9, scara C, etaj 2, ap. 5, interfon 05 (rond Piața Romană, la coloane)

Ce spun clienții

“Am economisit timp și bani, întrucât nu a fost nevoie să ne deplasăm la sediul traducătorilor și la notar pentru legalizare. E foarte comod si eficient.”

”Foarte multumita de rapiditatea cu care mi-au raspuns la solicitari si m-au ajutat. Recomand tuturor sa foloseasca Academia de Traduceri. Lucreaza si cu oameni din afara tarii, am facut totul pe e-mail si am fost placut impresionata.”

“Aveam nevoie de traducerea urgentă în aceeași zi a actelor mele de studii pentru a depune dosarul. Daria, din cadrul Academiei de Traduceri, nu doar că mi-a tradus și legalizat actele în doar câteva ore, dar a și expediat dosarul cu un curier rapid internațional. Astăzi sunt studentă la prestigioasa universitate.”

De ce ne aleg clienții

Managementul calității serviciilor: ISO 9001

Calitatea traducerilor. Standardul European în traduceri ISO 15038

Autorizați de Ministerul Justiției

Securitatea fizică a actelor. Confidențialitate. DGPR

Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.