RU
ContactSună BirouBirou

Academia de Traduceri angajează ACCOUNT & PROJECT MANAGER (limba nativă: Rusă)

Academia de Traduceri » Blog » Academia de Traduceri angajează ACCOUNT & PROJECT MANAGER (limba nativă: Rusă)

Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: cariere@academiadetraduceri.ro.

CANDIDATUL IDEAL (vă rugăm citiți atent cele de mai jos):

Condiții obligatorii:

  1. Limba nativă: RUSĂ;
  2. Angajare pentru minim 3 ani;
  3. Contract de confidențialitate (nedivulgarea secretelor comerciale);
  4. Clauză contractuală de interzicere a prestării serviciilor de traducere și interpretariat pe perioada angajării către orice persoană fizică sau juridică, în timpul programului de lucru sau în afara acestuia.

 

CANDIDATUL IDEAL:

CERINȚE GENERALE:
– Experiență similară minim 3 ani (nu este necesară experiența într-o societate de traduceri);
– Abilități de networking;
– Cazier fără antecedente penale;
– Disponibilitate pentru program prelungit, la nevoie;
– Studii superioare absolvite;
– Limba engleză (scris, vorbit – nivel mediu spre avansat);
– Abilități foarte bune IT (Word, Excel, Powerpoint, internet);

– Proactivitate;
– Abilități interpersonale;
– Orientare către client;
– Abilitatea de a gândi analitic si de a învăța repede;
– Comunicare și persuasiune;
– Orientare către soluții/ Management prin obiective;
– Muncă în echipă;
– Optimism;
– Etică și loialitate;
– Preocupare pentru dezvoltare continuă;
– Viziune și strategie.

 

CERINȚE SPECIFICE:
• rapiditate şi productivitate (sarcini, deplasări, lucru cu calculatorul și internetul);
• abilități foarte bune de time management și organizare;
• abilități de vânzare și negociere;
• abilitate de a învăța rapid și de a însuși informații noi;
• flexibilitate, deschidere către lucruri noi;
• loialitate, confidenţialitate, implicare;
• ambiţie, perseverenţă, perfecţionism;
• abilitate de comunicare şi abilitate de a lucra eficient în echipă;
• capacitate de a lucra în condiţii de stres, respectarea deadline-urilor.

 

RESPONSABILITĂȚI / BENEFICII:

BENEFICII:
– Salariu fix cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată;
– Bonusuri de performanță anuale;
– Laptop, telefon;
– Stimulare și sprijin pentru dezvoltare continuă (cursuri, seminarii, traininguri);
– Recompensarea loialității (vechime în muncă) sub diverse modalități (beneficii, bani);
– Posibilitatea de a dezvolta abilități noi (de exemplu: managementul echipei, vânzări, negociere);
– Posibilitate de a lucra într-o echipă tânără, creativă, dinamică, orientată către performanță.

 

RESPONSABILITĂȚI:
80% Activitate de birou, 20% Deplasări (întâlniri cu clienții din portofoliu  – cel puțin o dată pe lună, deplasare la notar).

 

A. RESPONSABILITĂȚI DE PROJECT MANAGEMENT:
– Organizarea, planificarea, monitorizarea, evaluarea proiectelor de traduceri ale clienților;
– Recepționarea comenzilor, înregistrarea lor într-un soft de Customer Relation Management, alocarea ; traducătorilor pentru traducere, verificarea lucrării traduse – exemplu: aranjare în pagină (nu sunt necesare abilități specifice traducătorului), transmiterea ulterioară către clienți, facturarea serviciilor;
– Organizarea, planificarea, monitorizarea, evaluarea proiectelor de traduceri alocate echipei de traducători externi-PFA (inclusiv verificarea facturilor acestora către companie);
– Managementul documentelor;
– Căutarea noilor traducători pe internet, la nevoie;
– Legalizarea traducerilor la birourile notariale colaboratoare (deplasare până la notarul din apropiere);
– Apostilarea/supralegalizarea documentelor – la nevoie (deplasare până la aceste instituții).

 

B. RESPONSABILITAȚI RELATIONSHIP MANAGEMENT:

– Conceperea și transmiterea ofertei personalizate clienților (pe baza identificării nevoilor clientului, vânzare și negociere ofertă);
– Managementul feedback-ului din partea clientului, în vederea îmbunatățirii permanente a serviciilor oferite;
– servicii catre client (discutie preliminara, prezentare oferta/proiect, incheiere contract/comanda, customer care);
– Fidelizarea clienților din portofoliu, întalnire cel puțin o dată pe lună la sediul acestora;
– Facilitarea unui flux continuu de informație între Client și Companie.

 

Data articol: septembrie 8, 2015