Traducător Autorizat – Limba Ucraineană
Academia de Traduceri este o companie cu experiență în domeniul traducerilor și serviciilor notariale în România, având sediul în București începând din 2005.
Suntem în căutarea unui „Traducător Autorizat – Limba Ucraineană”
Pentru a putea aplica, trebuie să dețineți autorizație de traducător autorizat, eliberată de Ministerul Justiției din România, deoarece toate traducerile trebuie să fie însoțite de ștampila dvs.
Traducerile vor fi efectuate pentru Departamentul nostru Juridic ”Români din străinătate”
(Servicii ”Obținere acte românești”- detalii aici )
*Activitatea este foarte interesantă, dinamică, antrenantă. Nu te vei plictisi niciodată. Zilnic vei avea noi provocări, studii de caz unice, clienți din toate colțurile lumii și documente interesante de tradus. Zilnic vei simți ce impact pozitiv are munca ta, cât de mult ajuți clienții, traducând pentru ei acteimportante, având susținerea echipei, bine înțeles. Uneori avem și solicitări de traducere a unor acte de stare civilă foarte vechi din Arhiva României, Ucrainei, activitate care îți va provoca spiritul de aventurier, cercetaș și ambiția de a găsi soluții creative, unice, rapide.
Vei lucra cu documente oficiale, acte de stare civilă, nu e nimic complicat, mai ales că vei avea suportul profesioniștilor, dar vei lucra independent. Important e să îți placă să înveți lucruri noi și să fii atent/ă la detalii. Poți avea câteva proiecte concomitent în aceeași zi, de aceea trebuie să fii foarte bine organizat și multitasking-ul să fie prietenul tău.
Oferta noastră:
– Oportunitatea de a lucra cu proiecte interesante din diverse domenii de activitate
– O atmosferă specială pentru dezvoltarea și punerea în practică a abilităților dvs.
– Un colectiv prietenos și pozitiv (suntem 12 persoane în birou, iar restul celor aproximativ 300 de traducători lucrează în regim de lucru la distanță)
Salariul se va stabili în funcție de experiența dumneavoastră. Această poziție va fi disponibilă până găsim candidatul potrivit.
Condiții:
1. Colaborare pe o perioadă de minim 3 ani
2. Program de lucru: Luni-Vineri, între orele 09:00-18:00 (pauza de masa 1 h, in birou)
3. Loc de muncă la birou (nu în regim de lucru la distanță), în centrul orașului București, la adresa Nicolae Bălcescu 18, în apropierea stației de metrou
Responsabilități:
1. Traducerea diverselor documente simple conform unui șablon (acte de stare civilă, procuri, documente notariale etc.)
2. Planificarea tuturor etapelor proiectului, stabilirea sarcinilor, pregătirea traducerii pentru legalizare notarială (toate traducerile trebuie să fie însoțite de ștampila dvs.)
3. Controlul calității (verificarea îndeplinirii cerințelor tehnice ale proiectului)
Cerințe:
– Cunoașterea limbilor ucraineană și română: abilități de comunicare fluentă atât în scris, cât și verbal
– Calități personale: atenție la detalii, perseverență, rezistență la stres, orientare către rezultate și o atitudine pozitivă, deschidere, amabilitate și dorința de a ajuta colegii
– Abilitatea de a lua decizii și de a stabili priorități
Vă așteptăm CV-ul la adresa cariere@academiadetraduceri.ro
Detalii suplimentare: +4 0742 909 705 (telefon mobil/viber/whatsapp)
Despre Academia de Traduceri:
– Academia de Traduceri a fost fondată în 2005 de către un singur traducător. Astăzi suntem o echipă de 340 de traducători autorizați în toate limbile de circulație internațională.
– Academia de Traduceri este formată din 12 angajați permanenți și 340 de traducători autorizați care lucrează de acasă.
– Serviciile Academiei de Traduceri includ traduceri scrise autorizate, legalizate, apostilate și servicii de interpretariat pentru persoane fizice și juridice.
Super-puterea ta este să găsești soluții la orice problemă? Super-puterea noastră este să înfruntăm orice provocare cu optimism și zâmbetul pe buze. Dacă vrei să ne unim super-puterile, Hai în echipa noastră!
Ne-ar plăcea să fii o persoană integră, dinamică și orientată către soluții; să îți placă munca în echipă și depășirea propriilor limite.
Căutăm colegi bine organizați, pozitivi, implicați, pasionați de ceea ce fac și orientați spre soluții!
Pentru noi oamenii reprezintă cea mai mare valoare, de aceea punem un accent deosebit pe relațiile dintre colegi, colaboratori și clienți. Fiecare membru al echipei lucrează cu pasiune și entuziasm, se implică cu idei și inițiativă, abordează activitatea cu profesionalism și etică. Împreună ne dezvoltăm personal și profesional.
Misiunea noastră: să contribuim la succesul clienților noștri.
Secretul reușitei noastre constă în pasiunea pentru ceea ce facem. Experiența de 18 ani ne-a ajutat să înțelegem mai bine nevoile clienților și să identificăm rapid soluții eficiente.
Pentru noi contează:
- Îmbunătățirea permanentă a serviciilor
- Focus pe nevoile clientului
- Soluții rapide și flexibilitate
- Oportunitatea feedback-urilor
- Munca în echipă
- Comunicare eficientă
- Dezvoltare profesională
Abia așteptăm să te cunoaștem!
Echipa Academiei de Traduceri.