Despre codul unui brand şi cum să ne promovăm cu succes
Astăzi am fost prezenţi, în calitate de parteneri, la Promotions360, eveniment Evensys care şi-a propus să ofere informaţii despre cele mai noi tactici şi aplicaţii care să ajute participanţii în crearea unor promoţii reuşite pentru brandurile pe care le reprezintă.
Ne-a bucurat să ne aflăm pe scenă încă de la prima oră, când interpretul nostru a avut grijă ca speakerul internaţional Gabrielle Euchner (Dipl. Kfm (MBA) Management Consultant & Trainer şi Personal Coach) să înţeleagă tot ce se discută în cadrul evenimentului.
Cu peste 10 ani de experienţă în gestionarea brandurilor de renume şi coordonarea departamentelor de marketing, Gabrielle Euchner ne-a ajutat să înţelegem că indiferent că ne adresăm femeilor sau bărbaţilor, adulţilor sau adolescenţilor, întotdeaua trebuie să avem în vedere întrebarea: “What’s in it for me?” a publicului nostru. Atunci când vrem să vindem un produs, trebuie să ţinem cont încă din prima clipă de beneficiul oferit clientului şi apoi ne putem concentra pe alte aspecte legate de promovare.
Alte lucruri interesante pe care le-am aflat în cadrul conferinţei au fost legate de codul unui brand de succes. Orice brand care îşi doreşte să fie uşor de recunoscut trebuie să aibă un limbaj, un ton al vocii, propriu şi un stil de design consecvent – prezent în toate materialele de comunicare. De asemenea, culorile şi logoul sunt extrem de importante, iar acestea trebuie să reflecte valorile brandului. Şi nu în ultimul rând: trebuie să ţinem întotdeauna cont de personalitatea publicului nostru ţintă.