EN Contactează-ne!
ContactContact BirouBirou
Suntem online

Internship Assistant Account & Project Manager

Home » Blog » Internship Assistant Account & Project Manager

Post disponibil: Assistant Project & Account Manager, în cadrul Departamentului de Project Management

Descrierea postului:

Procesul de recrutare:

Studentul este evaluat în baza CV-ului și a unui interviu.

 

CANDIDATUL IDEAL

Vor fi acceptați doar studenții interesați să-și dezvolte o carieră în Project sau/și Account Management și care vor fi motivați să învețe rapid, dar să facă față realizării mai multor sarcini foarte rapid.

 

CERINȚE: 
-Student sau masterand până în 30 de ani (nu contează facultatea sau universitatea);

-Nu este necesara experiența;

-Preocupare pentru dezvoltare continuă;

– ambiție, perseverență, orientare către soluții si creativitate, persuasiune;
– proactivitate, optimism, etică;
– rapiditate şi productivitate (sarcini, deplasări, lucrul cu calculatorul și internetul);
– abilități foarte bune de time management și organizare;
– abilitatea de a gândi analitic, de a învața rapid și de a însuși informații noi; 
– flexibilitate, deschidere către lucruri noi; 
– loialitate, confidenţialitate, implicare;  
– abilitate de comunicare şi abilitatea de a lucra eficient în echipă; 
– capacitatea de a îndeplini sarcini într-un timp foarte scurt, respectarea deadline-urilor.

 

RESPONSABILITĂȚI : 
80% Activitate de birou, 20% Deplasări (deplasare la notar, la instituții de stat)

Asistarea Office Managerului în ceea ce privește responsabilitățile acestuia inclusiv pentru:

– Managementul documentelor (pregătirea actelor pentru legalizare, arhivarea documentelor, gestionarea bazelor de date, stocarea datelor în programele soft ale companiei);
– Organizarea, planificarea, monitorizarea, evaluarea proiectelor de traduceri ale clienților;
– Recepționarea comenzilor, înregistrarea lor într-un soft de Customer Relation Management, alocarea traducătorilor pentru traducere, verificarea lucrării traduse, aranjarea în pagină, facturarea serviciilor;

– Organizarea, planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor de traduceri alocate echipei de traducători externi-PFA (inclusiv verificarea facturilor acestora către companie);
– Căutarea noilor traducători pe internet, negocierea tarifelor si conditiilor cu aceștia, semnarea contractelor, evaluarea colaborării și comunicarea permanenta cu aceștia (inclusiv transmiterea feedback-ului despre colaborare și îmbunătățirea calității traducerilor);
– Legalizarea traducerilor la birourile notariale colaboratoare (deplasare până la notarul din apropiere);
– Apostilare/supralegalizare documente- la nevoie (deplasare până la aceste instituții).

 

*  Candidații interesați de program sunt rugați să ne trimită un CV la cariere@academiadetraduceri.ro  cu subiectul „Aplicație pentru internship- assistant account & project manager”!

29-05-2015
Plata securizata
Plata online