Internship Assistant Account & Project Manager

Post disponibil: Assistant Project & Account Manager, în cadrul Departamentului de Project Management
Descrierea postului:
- Cel puțin 4 ore/zi (minim 1 lună, maxim 1 an)
- Locație: București, S1, Universitate, B-dul. N. Balcescu 18, sc.b, ap.7
Procesul de recrutare:
Studentul este evaluat în baza CV-ului și a unui interviu.
CANDIDATUL IDEAL
Vor fi acceptați doar studenții interesați să-și dezvolte o carieră în Project sau/și Account Management și care vor fi motivați să învețe rapid, dar să facă față realizării mai multor sarcini foarte rapid.
CERINȚE:
-Student sau masterand până în 30 de ani (nu contează facultatea sau universitatea);
-Nu este necesara experiența;
-Preocupare pentru dezvoltare continuă;
– ambiție, perseverență, orientare către soluții si creativitate, persuasiune;
– proactivitate, optimism, etică;
– rapiditate şi productivitate (sarcini, deplasări, lucrul cu calculatorul și internetul);
– abilități foarte bune de time management și organizare;
– abilitatea de a gândi analitic, de a învața rapid și de a însuși informații noi;
– flexibilitate, deschidere către lucruri noi;
– loialitate, confidenţialitate, implicare;
– abilitate de comunicare şi abilitatea de a lucra eficient în echipă;
– capacitatea de a îndeplini sarcini într-un timp foarte scurt, respectarea deadline-urilor.
RESPONSABILITĂȚI :
80% Activitate de birou, 20% Deplasări (deplasare la notar, la instituții de stat)
Asistarea Office Managerului în ceea ce privește responsabilitățile acestuia inclusiv pentru:
– Managementul documentelor (pregătirea actelor pentru legalizare, arhivarea documentelor, gestionarea bazelor de date, stocarea datelor în programele soft ale companiei);
– Organizarea, planificarea, monitorizarea, evaluarea proiectelor de traduceri ale clienților;
– Recepționarea comenzilor, înregistrarea lor într-un soft de Customer Relation Management, alocarea traducătorilor pentru traducere, verificarea lucrării traduse, aranjarea în pagină, facturarea serviciilor;
– Organizarea, planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor de traduceri alocate echipei de traducători externi-PFA (inclusiv verificarea facturilor acestora către companie);
– Căutarea noilor traducători pe internet, negocierea tarifelor si conditiilor cu aceștia, semnarea contractelor, evaluarea colaborării și comunicarea permanenta cu aceștia (inclusiv transmiterea feedback-ului despre colaborare și îmbunătățirea calității traducerilor);
– Legalizarea traducerilor la birourile notariale colaboratoare (deplasare până la notarul din apropiere);
– Apostilare/supralegalizare documente- la nevoie (deplasare până la aceste instituții).
* Candidații interesați de program sunt rugați să ne trimită un CV la cariere@academiadetraduceri.ro cu subiectul „Aplicație pentru internship- assistant account & project manager”!